A fogászati lézerterápia előnyei

Mi a fogászati lézer?

A lézert számos egészségügyi területen alkalmazzák, így a korszerű fogászati rendelőkben is megtalálható. A lézerfénynek magas az energiatartalma, így a csontlebontás helyett a csontfelépítést segíti elő. A berendezés használata nem csak a páciensek számára előnyös, de nagyban megkönnyíti az orvos munkáját is, hiszen ezáltal fájdalommentes kezelést biztosíthat. A lézerterápia igénybevételének köszönhetően a páciens kezelésének ideje megrövidül, így kevesebb időt kell a fogászati székben eltöltenie.

Mik a lézer előnyei?

• Hosszú távú baktériumölő hatása van
  • Csökkenti a fájdalmat, gyulladást és vérzést
  • Elősegíti a gyógyulási folyamatot
  • Hegmentes sebgyógyulás biztosít
  • Számos fogászati probléma megoldására alkalmazható
  • Korszerű és eredményes kezelésnek számít

Miért ajánljuk a lézerkezelést?

Professzionális fogorvosaink és szájsebészeink a SiroLaser Blue-t alkalmazzák, mely a világ első olyan fogászati lézere, amellyel számos kezelés végezhető a három különböző szondának köszönhetően. Ez a rendkívül sokoldalú fogdiódás lézer kék, infravörös és vörös diódákkal működik. Fogászatunkon a legkorszerűbb lézeres gyökérkezelést biztosítjuk Pácienseink számára, így a műtét utáni szövődmények kockázata minimalizálódik, illetve a gyógyulás is gyorsabb, mint a hagyományos módszerek alkalmazásánál. Az innovatív lézeres gyökérkezelés kiválóan fertőtlenít, emellett baktériumölő hatással bír.