Exkluzív fogászati magánklinika

Budapest szívében a Nyugati Pályaudvar szomszédságában, modern és exkluzív környezetben a Medicover Eiffel Klinikán várja a Medicover Fogászat. Ez egyben Magyarország egyik legnagyobb magán-egészségügyi intézménye, ahol a fogászati ellátás mellett közel 40 szakágban biztosítunk egészségügyi szakellátást.

A Medicover Eiffel Klinika minden szakágban, a belgyógyászattól a szemészetig a legkorszerűbb diagnosztikai eszközökkel van felszerelve. A 60 fős magasan képzett, több nyelven beszélő szakorvos csapatunk évente közel 80 000 vizsgálatot végez a Klinikán.

Minden korosztályt szeretettel várunk fogászati klinikánkon, ahol valóra váltjuk a mosolyt, amiről mindig is álmodtak.

Fogorvosaink gyakorlott szakemberek, akik felelősségteljesen és együttérzéssel végzik munkájukat; a legegyszerűbb fogászati kezelésektől a komplex szájsebészeti és implantációs beavatkozásokig teljes körű szakorvosi ellátást biztosítanak. A fogászatunkon helyi érzéstelenítésben elvégzett fogorvosi kezelések fájdalommentesek.

A magas technikai színvonal, a felhasznált kiváló minőségi anyagok, illetve a modern fogászati módszerek megfelelnek ügyfeleink minőségi elvárásainak.

Az exkluzív fogorvosi klinika Budapest belvárosában helyezkedik el, a Nyugati Pályaudvar mellett, így könnyen megközelíthető. Amennyiben szeretné fogászati klinikánkat jobban megismerni, kérjük nézzen körül a kép galériánkban, vagy járja be a klinikát a virtuális túránkkal.

Figyelmes, kiválóan képzett, nemzetközi tapasztalattal rendelkező csapatunkban gyakorlott fogorvosok és szájsebészek garantálják a probléma- és fájdalommentes, valamint eredményes fogászati kezeléseket.

Amire büszkék vagyunk:

• 8 fogorvosi rendelő, amelyek közül 3 speciálisan a szájsebészeti műtétekre lett kialakítva
  • 1 röntgenszoba, digitális röntgenkészülékekkel
  • 1 sterilizáló terem, a legkorszerűbb sterilizáló és higiéniai technikákkal felszerelve
  • 2 exkluzív váróterem és 1 VIP váróterem
  • Kiválóan képzett fogorvosok és szájsebészek, nemzetközi munkatapasztalattal
  • Megbízható beszállítóktól származó, gondosan megválogatott alapanyagok (Nobel Biocare, AlphaBio, stb.)
  • Teljes mértékben digitális rendszer, a legmodernebb fogászati felszerelésekkel, a legújabb digitális képalkotó programokkal, intraorális kamerákkal és számítógép-vezérelt technológiákkal

Miért válassza a Medicover Fogászatot?

• Kiválóan képzett, több nyelven beszélő (angol, német, román, török, héber, perzsa), tapasztalt fogorvosokból, szájsebészekből és fogszabályozó szakorvosokból álló csapat
  • Professzionális és megbízható fogtechnikai laboratórium
  • ISO 9001 minősítés, amely garantálja az EU-s egészségügyi szabványok szigorú betartását
  • Professzionális fogorvosi kezelések, elfogadható árakon