Lézerrel a szép mosolyért

A szép fogsorért

Lézertechnológia a szép mosolyért

Lézerrel a szép mosolyért

A fogászati székben töltött idő kellemetlen élmény lehet. A lézertechnológia alkalmazásával biztosított, hogy a Medicover fogászatán eltöltött idő ne egy újabb rossz tapasztalat legyen.

Hatékonyság, innováció fájdalom nélkül

Az elmúlt 30 év tapasztalatai egyértelműen kijelölték a fogászati kezelések útját. A lézertechnológia új lehetőségeket nyitott meg a fogászati beavatkozások több területén. Ennek során egy igen vékony fénysugár segítségével kezeli a problémát a szakorvos. Így a vér mennyisége is csökken, amely segíti a pontosabb kezelést és lényegesen kevesebb fájdalmat okoz a páciensnek.

A gyógyulás támogatója, a lágylézer (SLT)

A soft laser egy kis teljesítményű fénysugár, amely az élő szövetben sebgyógyító, fájdalomcsillapító- és gyulladáscsökkentő hatást fejt ki. Tehát elsősorban a biostimulációban, vagyis a gyógyulási folyamatokban van szerepe. A terápia gyors hámosodást eredményez, segítségével felére csökken a gyógyulási idő, ami jelentős kellemetlenségektől kíméli meg pácienseinket.

Kiválóan alkalmas a herpesz, az aphta, gingivitis dentális eredetű gyulladások, a nyálkahártya gyulladásainak kezelésére. Továbbá a gyökérkezeléshez kapcsolódó panaszok, fájdalomszindrómák között a trigeminus neuralgia és az atipusos arcfájdalom gyógyítására is alkalmas.

Lézertechnológia a komolyabb problémák kezelésére

A nagyteljesítményű lézer a fog kemény szöveteinek kezelésére alkalmas. A fogfúrás korábban az egyik legkellemetlenebb beavatkozásnak számított, hiszen a kezelést megelőzően többnyire érzéstelenítő injekció beadására is szükség volt. A lézernek köszönhetően az esetek nagy részében nem szükséges injekciót adni. Nincsen hő általi károsodás a fogban, mert a környező fogszövetnek a rendkívül rövid impulzusok miatt nincs ideje felmelegedni. Továbbá nincs kellemetlen vibrációs érzés a koponyában, hiszen a beavatkozás érintés nélkül történik.

A kemény lézer alkalmas szuvasodás eltávolítására, gyökérkezelésre, ínykezelésekre és fogkő-eltávolításra is. Továbbá kezelhető vele az íny és a dentinérzékenység. Végezhető vele felületelőkészítés, fog felszabadítás vagy implantátumfeltárás is.

Szakorvosaink egyszerűbb és komplexebb beavatkozást is végeznek mindkét technológia segítségével.