Panaszkezelési szabályzat

Panaszkezelési szabályzat

A panaszkezelési szabályzat célja

A panaszkezelési szabályzat célja, hogy rögzítse a különböző csatornákon az MDental Kft.-hez (a továbbiakban: MDental Kft.) beérkezett ügyfélpanaszok kezelésének a folyamatát, szabályozza az ezzel kapcsolatos teendőket, felelősöket, határidőket, annak érdekében, hogy az Ügyfelek magas színvonalú kiszolgálását folyamatosan biztosítani és fejleszteni lehessen.

A panasz bejelentésének módjai

Az MDental Kft. ügyfeleinek joguk van panaszt tenni az MDental Kft. által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban az alábbi elérhetőségen:

Szóbeli panasz esetén:

– Személyesen: az MDental Kft. telephelyén (1062 Budapest, Teréz körút 55-57.), nyitvatartási időben (H-P 8:00-20:00)

– Telefonon: a Medicover Call Centerén keresztül (rögzített telefonvonalon): +36 1 465 3100, munkanapokon 7:00-20:00

Írásbeli panasz esetén:

– Személyesen vagy érvényes írásbeli meghatalmazással rendelkező más személy által átadott irat útján. Amennyiben az ügyfél meghatalmazott útján jár el, a meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba kell foglalni.

– Postai úton a következő levelezési címre, mely egyben a társaság székhelye is: MDental Kft., 1134 Budapest, Váci út 29-31.

– Elektronikus levélben az ugyfelkapcsolat@medicover.hu e-mail címre

A panasz kivizsgálása

A panasz kivizsgálás térítésmentes, azért külön díjat az MDental Kt. nem számít fel.

Kattintson ide a teljes panaszkezelési szabályzat letöltéséhez.

Call Now Button