Panaszkezelési szabályzat
A panaszkezelési szabályzat célja
A panaszkezelési szabályzat célja, hogy rögzítse a különböző csatornákon az MDental Kft.-hez (a továbbiakban: MDental Kft.) beérkezett ügyfélpanaszok kezelésének a folyamatát, szabályozza az ezzel kapcsolatos teendőket, felelősöket, határidőket, annak érdekében, hogy az Ügyfelek magas színvonalú kiszolgálását folyamatosan biztosítani és fejleszteni lehessen.
A panasz bejelentésének módjai
Az MDental Kft. ügyfeleinek joguk van panaszt tenni az MDental Kft. által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban az alábbi elérhetőségen:
Szóbeli panasz esetén:
– Személyesen: az MDental Kft. telephelyén (1062 Budapest, Teréz körút 55-57.), nyitvatartási időben (H-P 8:00-20:00)
– Telefonon: a Medicover Call Centerén keresztül (rögzített telefonvonalon): +36 1 465 3100, munkanapokon 7:00-20:00
Írásbeli panasz esetén:
– Személyesen vagy érvényes írásbeli meghatalmazással rendelkező más személy által átadott irat útján. Amennyiben az ügyfél meghatalmazott útján jár el, a meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba kell foglalni.
– Postai úton a következő levelezési címre, mely egyben a társaság székhelye is: MDental Kft., 1134 Budapest, Váci út 29-31.
– Elektronikus levélben az ugyfelkapcsolat@medicover.hu e-mail címre
A panasz kivizsgálása
A panasz kivizsgálás térítésmentes, azért külön díjat az MDental Kt. nem számít fel.
Kattintson ide a teljes panaszkezelési szabályzat letöltéséhez.