Kezelések és tartalom

Árak

Kérjük, válasszon klinikát az árlista megtekintéséhez!

Fogászati lézerterápia

SiroLaser Blue a világ első olyan fogászati lézere, amellyel számos kezelés végezhető három különböző szondájának köszönhetően. Ez a kompakt és sokoldalú fogdiódás lézer kék, infravörös és vörös diódákkal működik.

A gyors véralvadási hatásának köszönhetően a lézer ideális eszköz vérzés nélküli bemetszéshez, valamint alkalmazása során nem roncsolja a környező szöveteket sem.

A lézer impulzusfénye lehetővé teszi a gyökércsatorna területén jelen lévő csírák és baktériumok csökkentését ott is, ahova az öblítőszer nem ér el a lézeres fotoakusztikus hullámok nélkül.

A fogászati lézerterápia előnyei

• Elpusztítja a káros baktériumok jelentős részét
  • Csökkenti a vérzést
  • Fájdalommentes kezelést garantál
  • Elhanyagolhatóak a műtét utáni ödémák
  • Csillapítja a műtét utáni fájdalmat
  • Hegmentes sebgyógyulás biztosít

Lézeres gyökérkezelés

A gyökércsatorna kezelés célja a szennyezett idegszövetek hatékony kivonása a fogból. Ezeket a fertőzött lágy szöveteket manuálisan vagy mechanikusan távolítják el.

Az eljárás során a lézer baktériumölő hatást eredményez, amely mélyebb fertőtlenítést biztosít, mint a vegyi anyagokkal történő klasszikus öblítő rendszer. A lézer használata elősegíti a sejtregenerációt (celluláris biostimuláció) is az érintett területen, ezáltal tovább növelve a beavatkozások sikerét. Emellett a lézeres gyökérkezelés lehetővé teszi a gyökerek fertőtlenítését egyetlen kezelés alatt – amennyiben nem súlyos a fertőzés -, ami azt jelenti, hogy a fogorvos azonnal bezárhatja a gyökércsatornákat, korlátozva ezzel a műtét utáni fájdalom kockázatát. Ezzel szemben a manuális eljárás fertőzést okozhat a gyökérben a baktériumok felhalmozódása miatt, és tályogot képezve.

Fogászati lézerterápia

Ez az innovatív lézeres gyökérkezelési technika, mint az eddigi legjobb fertőtlenítő módszer nagyon népszerű, mivel a műtét utáni szövődmények kockázata szinte nem is létezik, nem beszélve arról, hogy a gyógyulás gyorsabb, mint a hagyományos módszereknél.

A gyökérkezelés terápia módja

Gyökérkezelés során a lézersugarat hosszú, vékony műszerrel vezetik be a gyökércsatornába, így elpusztítja a baktériumokat és megelőzi a gyulladás kialakulását. A lézer hatékonysága gyökérkezelésnél azért kiemelkedő, mert olyan helyekre is elér, amelyekre a hagyományos fogászati eszközök nem tudnak bejutni.

Milyen területeken használható még a fogászati lézerterápia?

Három különböző diódájának köszönhetően nagyon sok fajta kezelésében használható a lézer. A hagyományos ápolások kiegészítésére vagy a szokott kezelési technikák alternatívájaként is használják.

Az implantátum körüli műtétek esetében használható, például az implantátum eltávolításánál, tisztításánál és az élek előkészítésénél a nyomatok és képek készítéséhez.

A diódalézer az ínyzsebben lévő csírák és baktériumok csökkentésére szolgál, valamint a szemcsés szövetek csökkentésére a zsebek alján.

A szájsebészeti műtéteknél is számos előnnyel jár: csökkenti a vérzést, fájdalommentes, kevésbé invazív kezelési módot és varrás nélküli hegesedést biztosít.

CEREC / protézisek

A barázdák (szulkusz) kiterjedésének csökkentése és/vagy a vérzés elállítása a nyomatok elkészítéséhez.

Fogászati hiperesztézia, avagy fokozott érzékenység

Alacsony teljesítményű lézerterápia a túlérzékenység kezelésére.

Milyen területeken használjuk még a lézerterápiát?

Ellenjavallatok

Bizonyos egészségügyi állapotok ellenjavalltak a lézeres beavatkozáshoz: helyi érzéstelenítővel szembeni túlérzékenység, allergia, daganatos megbetegedés, terhesség, szívbetegség, tüdőgyulladás, vérzési rendellenességek, alvási zavarok (apnoe), legyengült immunrendszer, illetve bármilyen olyan egészségügyi állapot vagy gyógyszer, amely ellenjavallhatja a készülékhez kapcsolódó egyes fény-  és lézerforrások használatát.

Az eljárás nem alkalmazható továbbá bőrbetegségben szenvedő páciensek (fotodermatózis), valamint fényérzékeny betegek (fotoallergia) esetében.